Regent Seven Seas Cruises

Najluxusnejšie lode na svete - The Most Inclusive Experience

Regent Seven Seas Cruises (RSSC) je lodná spoločnosť, pôvodne známa pod menom Radisson Seven Seas Cruises, so sídlom v Miami na Floride. Špecializuje sa na veľmi luxusné lode s malou kapacitou cestujúcich a bohatým vybavením.
Loď Seven Seas Mariner bola prvá loď "Suite Only" a "Balcony Only" na svete a v roku 2002 bola ocenená ako "Ship of the Year" (Loď roka).
Seven Seas Explorer bola v 2016 uvedená a uznaná ako "Najluxusnejšia loď na svete".

Regent Seven Seas zahŕňa do taríf svojich plavieb okrem klasických položiek aj väčšinu alkoholických nápojov na palube lode, väčšinu pobrežných exkurzií v prístavoch a sprepitné pre personál. Ceny programov môžu obsahovať aj pobyt v hoteli pred alebo po plavbe, transfery a niekedy aj letenky. Nie nadarmo sú označované ako "The Most Inclusive Experience"  - naj All Inclusive.

Koronavirus a situácia na lodiach Regent Seven Seas Cruises RRSCVšetky lode RSSC sa tešia výnimočne vysokému pomeru počtu posádky voči hosťom, čo umožnuje skutočne výnimočný a individuálny prístup a ďalšie výhody; ako napríklad žiadne čakanie pri nalodení či iných službách.

Destinácie: Spoločnosť ponúka plavby do Afriky, Indie, na Aljašku, do Ázie a Tichého oceánu, Kanady, Nového Anglicka, Karibiku, Panamského prieplavu, Stredomoria, Severnej Európy, Južnej Ameriky, dlhšie trasy ako napríklad z Barcelony do Miami či zo San Francisca do New Yorku, ako aj plavby okolo sveta.

Názov lodeTonáž Kajuty
hostia
Hodnotenie
Rok
výstavby
Posledná
renovácia
Seven Seas Explorer56.000 t3752016 
Seven Seas Mariner48.075 t35420012018
Seven Seas Navigator28.803 t24519992019
Seven Seas Splendor56.000 t375-2020 
Seven Seas Voyager42.363 t35420032016
Seven Seas Explorer 3 56.000 t375-2023 

Ubytovanie:
Regent Seven Seas ponúka ubytovanie len v apartmánoch a tie patria medzi najpriestrannejšie na mori. Na všetkých lodiach (okrem Navigator) majú všetky apartmány vlastný balkón.
Všetky apartmány ponúkajú: oddelenú obývaciu časť; vlastný balkón (okrem kategórie Deluxe Window Suite na Navigator-e), veľkú manželskú posteľ posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami; personalizovaný bar s alkoholickými nápojmi a mini-bar dopĺňaný denne nealkoholickými nápojmi, pivom a balenou vodou, priestrannú šatňu; mramorovú kúpeľňu s vaňou alebo sprchovým kútom; L’Occitane en Provence® mydlá, šampóny a telové mlieka; plyšové župany a papuče; sušič vlasov a súkromný trezor; interaktívnu televíziu s rozsiahlou knižnicou médií a bezplatnými filmami na vyžiadanie s plochou obrazovkou; fľašu šampanského na uvítanie a 24-hodinovú izbovú službu s večerou podávanou chod po chode. 

Concierge apartmány a vyššie ponúkajú navyše: 1 noc v luxusnom hoteli pred plavbou, prednostné rezervácie on-line na pobrežné exkurzie, prioritné rezervácie stolov on-line v Prime 7 a Signatures, WiFi na celej lodi, 15 minút voľného času telefonovania z lode na pevninu, 10% zľava na prémiové vína a alcohol, 5% zľava na Regent Choice pobrežné výlety a Hotel and Land program, ďalekohľady, illy® kávovar a kašmírovú deku.

Penthouse apartmány a vyššie kategórie ponúkajú navyše: služby osobného majordóma, výber kozmetiky L'Occitane® a Hermès®, iPhone® dokovaciu stanica pre uloženie všetkých modelov iPhone®, iPad® na osobné používanie.

Navigator, Mariner a Voyager kategórie a vyššie ponúkajú navyše: garantované rezervácie každú noc v špecializovaných reštauráciách podľa vlastného výberu, prednostné on-line rezervácie pobrežných exkurzií.

Stravovanie:
Každá loď má k dispozícii niekoľko rôznych typov reštaurácií: Najväčšou býva hlavná reštaurácia Compass Rose, v ktorej sa podávajú raňajky, obedy i večere v kontinentálnom štýle, prípadne i vegánske či košer jedlá. Rezervácie tu nie sú potrebné. La Veranda taktiež ponúka raňajky a obedy formou bufetu, sedieť sa dá i na terase. Večer sa mení na Sette Mari at La Veranda a ponúka á la carte talianske jedlá. Ďalšou je steakhouse Prime 7, ktorý je otvorený len počas večerí a sú potrebné rezervácie vopred. K dispozícii je i exteriérová reštaurácie Pool Grill, kde vám ponúknu okrem burgrov i grilované morské špeciality, šaláty, mliečne koktejly, zmrzlinové poháre.. Francúzska reštaurácia Charteruse alebo Signatures (záleží od lode), ktorá býva otvorená na obedy a na večere (na večere sú potrebné rezervácie). Pacific Rim je ázijská reštaurácia otvorená počas večerí a sú potrebné rezervácie. Každá loď má i svoju kaviareň (s rôznymi názvami), kde si môžete počas celého dňa okrem kávových špecialít bezplatne vychutnať i zákusky, sendviče, koláčiky a prečítať noviny či časopisy, ktoré sú tam denne k dispozícii..

Alkoholické nápoje sú podávané iba hosťom vo veku od 21 rokov vyššie. Spoločnosť si vyhradzuje právo zamietnuť a zadržať alkoholické nápoje zakúpené mimo lode.

Program a hostia:
Čo sa veku týka, väčšinu hostí tvoria páry vo veku od 35 do 80 rokov, no RSSC predovšetkým priťahuje staršie páry vo veku nad 60 rokov, ktorí sú bohatí a skúsení cestovatelia.
Trasa lode má tendenciu riadiť úrovne veku a aktivity na jednotlivých plavbách, takže napríklad týždňové plavby v Stredomorí lákajú o niečo mladších, aktívnejších cestovateľov než dlhé zámorské plavby, ktoré sú príťažlivejšie skôr pre starších cestovateľov. Na plavbách dlhších ako 14 nocí je 50 percent cestujúcich opakujúci sa hostia.

Deti: Detský klub Mariner program je určený pre vekové skupiny od 5 do 8, od 9 do 12 a od 13 do 17 rokov a je pod dohľadom špeciálne vyškolených poradcov. Klub Mariner je však k dispozícii iba na vybraných plavbách.
Hostia mladší ako 16 rokov nemajú povolený vstup do kúpeľov a fitness centra.
Vstup na plavbu nie je možný pre deti mladšie ako 6 mesiacov.

Jazyk na palube: Anglický, ale všetky komunikácie sú dostupné aj v nemeckom, francúzskom, španielskom a portugalskom jazyku.

Dresscode: Oblečenie je odporúčané v rozmedzí od príležitostného po formálne. Športové oblečenie je vhodné počas dňa, avšak oblečenie pre voľný čas, vrátane šortiek a džínsov nie je vhodné po 18-tej hodine. Odporúčané oblečenie vo večerných hodinách je elegantné neformálne Smart Casual. Pre dámy to znamená sukňu alebo nohavice s blúzkou alebo svetrom, nohavicový oblek či šaty; a nohavice a košeľu s golierom pre pánov. Športové saká sú voliteľné. Džínsy, šortky, tričká alebo tenisky nie sú vhodné. Kravaty nie sú nutné. Na plavbách v trvaní 14 a viac nocí je jeden večer formálny.

Wifi: hostia môžu využívať neobmedzený prístup na Internet (navigácia na webe, sociálne média, kontrola e-mailov). Na každý apartmán je pridelený jeden vstup, to znamená naraz môže byť pripojené jedno zariadenie, s možnosťou výmeny.
Kategórie Concierge Suites a vyššie, ako aj členovia vernostného klubu Seven Seas Society od úrovne Gold-level, majú pridelené 4 vstupy / zariadenia na apartmán.

Fajčenie: Vo väčšine priestorov lodí, vrátane apartmánov a balkónov, nie je dovolené fajčiť. Tento zákaz zahŕňa i elektronické cigarety. Fajčenie je povolené iba vo viditeľne označených zónach. 

Vernostný program: Už po absolvovaní prvej plavby s RSSC sa automaticky stávate členom prestížnej Seven Seas Society®. Členstvo udeľuje množstvo exkluzívnych výhod, ako napr. prednostná online rezervácia pobrežných exkurzií a rezervácie stolovania, bezplatné žehlenie odevov, plus okamžité povýšenie na Silver level pre hostí, ktorí sa plavia na 21 a viac nocí. 
Taktiež, člen Seven Seas Society doporučí nového hosťa, po jeho prvej plavbe s Regent Seven Seas Cruises získa bonus 250 dolárov.

  • Bronze úroveň - po prvej uskutočnenej plavbe.
  • Silver - po 21 odplávaných nociach.
  • Gold - po 75 odplávaných nociach.
  • Platinum po 200 odplávaných nociach.
  • Titanium po 400 odplávaných nociach.
  • Diamond po 1.000 odplávaných nociach.
  • Commodore po 2,000 odplávaných nociach

Oficiálna valuta: Oficiálnou valutou na lodiach je americký dolár ($).

V cene plavby je zahrnuté:

  • Ubytovanie v luxusnom apartmáne s balkónom (okrem kat. Deluxe Window na lodi Navigator)
  • Plná penzia v gurmánskych reštauráciách alebo vo vlastnom apartmáne bez príplatkov
  • Väčšina nápojov z nápojového lístka v neobmedzenom množstve, vrátane fľaše pravého šampanského na privítanie.
  • Denne dopĺňaný minibar (minerálka, pivo, nealko a vo vyšších kategóriách kompletný výber)   
  • 24 hodinový izbový servis
  • Pripojenie WiFi na celej lodi
  • Účasť na vzdelávacích a zábavných programoch
  • Fitness centrum, vírivky a bazény
  • Exkurzie podľa výberu na pevnine v každom prístave
  • Samoobslužná práčovňa
  • Služby práčovne (vo vyšších kategóriách)
  • Animácia pre deti na vybraných plavbách
  • Prepitné pre personál
  • Prístavné poplatky
  • Doprava do a z prístavu (pre kat. Concierge a vyššie)
  • Balíček Pre-Cruise (pre kat. Concierge a vyššie, ak je rezervácia potvrdená min. 60 dní pred odchodom): 1 noc v hoteli s raňajkami a transfermi
  • Grand Voyages a Navigate the World Cruise: pripojenie na Wifi vo všetkých kategóriách. Na Navigate the World plavbách 15 hodín telefonovania na apartmán. Balíček Pre-Cruise pre všetky kategórie. Bezplatná lekarska starostlivosť na palube v prípade pogtreby. 

V cene nie je zahrnuté:

  • Osobné výdaje na palube (obchody, kasíno .. )
  • Niektoré alkoholické nápoje exkluzívnych značiek 
  • Komplexné cestovné poistenie
  • Víza (ak sú potrebné)


Informácie k situácii COVID-19 v súvislosti s plavbami spoločnosti RSSC


Koronavirus a situácia na lodiach Regent Seven Seas Cruises RRSCDôležité upozornenie: 
Uvedené informácie môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia, v dôsledku zavedenia novo aktualizovaných nariadení zo strany lodnej spoločnosti. Pre presné informácie odporúčame kontaktovať Oneworld Travel mailom alebo telefonicky alebo konzultovať webovú stránku spoločnosti.

Aktuálne informácie o plavbách RSSC v súvislosti s pandemickou situáciou COVID-19: LINK (v angličtine).

Z dôvodu zaistenia čo najbezpečnejších zážitkov musia byť všetci členovia posádky a cestujúci na všetkých plavbách spoločnosti RSSC plne zaočkovaní.
 

Regent Seven Seas Cruises pozorne sleduje situáciu v súvislosti s pandémiou COVID-19.
Spoločnosť spolupracuje s Panel Healthy Sail - tímom interdisciplinárnych odborníkov, ktorému predsedá guvernér Michael Leavitt, bývalý tajomník amerického ministerstva zdravotníctva a sociálnych služieb, a Dr. Scott Gottlieb, bývalý komisár amerického úradu pre kontrolu potravín a liečiv. Skladá sa ďalej z globálne uznávaných odborníkov v oblasti verejného zdravia a orientuje sa na vývoj, implementáciu a neustálu aktualizáciu štandardov v tomto odbore.

Protokoly o bezpečnosti a ochrane zdravia vyvinuté vďaka tejto spolupráci zahŕňajú všetky aspekty operácií na palube a na pobreží, aby chránili hostí, posádku a navštevované komunity.

Opatrenia na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia počas plavby

Nový harmonogram prevencie 24 hodín denne 7 dní v týždni oredstavuje nepretržitú dezinfekciu verejných priestorov a dotykových bodov s vysokou premávkou, ako aj každodenné zahmlievanie všetkých kajút, verejných priestorov a chodieb pre hostí. Proces zahmlievania využíva nemocničné oxidačné činidlo, ktoré je prírodné, bezpečné a netoxické. Hosťovské apartmáíny prejdú každý deň intenzívnou mikrobiálnou dezinfekciou, ktorá zahŕňa zahmlievanie celého priestoru vrátane kúpeľní a šatníkov.

Strategická inštalácia vzduchových filtrov medicínskej kvality,  za účelom zabezpečenia čerstvého vzduchu. Modernizované vzduchové filtre H13 HEPA sú schopné odstrániť 99,9% patogénov prenášaných vzduchom a sú dostatočne jemné na to, aby zachytili aj častice COVID-19.

Každá loď bude mať na palube špecializovaného dôstojníka pre verejné zdravie, ktorý bude zodpovedný za dohľad nad všetkými iniciatívami v oblasti prevencie proti prepuknutiu choroby. Ďalej bude monitorovať každodennú sanitáciu a čistotu všetkých verejných priestorov a ubytovacích zariadení, v súlade s Programom sanácie plavidiel CDC. Bude úzko spolupracovať s lekárskym lodným tímom, ako aj s autoritami verejného zdravotníctva a zdravotníctva na pevnine.

Flexibilita itinerárov. Spoločnosť neustále sleduje globálnu zdravotnú mapu a podľa potreby ruší alebo upravuje trasy v zasiahnutých oblastiach. Hosťom a členom posádky, ktorí nedávno cestovali cez rizikové miesta, môže byť vstup na loď zamietnutý.

Všetci hostia povinne podstúpia zdravotnú prehliadku pred nalodením.

Nalodenie. Nalodiť sa môžu len plne zaočkovaní hostia.  Očkovanie musí prebehnúť minimálne 2 (a viac) týždňov pred nalodením.
Vylepšený, rozložený proces naloďovania a registrácie pre správne sociálne dištancovanie. Jeho súčasťou je aj najmodernejší bezdotykový skríning teploty. Prístavné terminály budú nepretržite asanované a dôkladne dezinfikované a podľa možnosti aj zahmlené pred a po každom nalodení a vylodení.

Bezdotyková služba stravovania a podávania nápojov sa implementuje na všetkých lodiach so servisným personálom umiestneným po celej lodi, vrátane Coffee Connection, Pool Grill, ako aj v ostatných reštaurácií a salónoch.
Od všetkých hostí sa bude vyžadovať časté umývanie rúk a dávkovače na dezinfekcia rúk budú prominentne umiestnené po celej lodi.

Za účelom poskytnutia väčšieho priestoru pre zodpovedný sociálny dištanc pri zachovaní pohodlia hostí, spoločnosť znížila kapacit u lodí. Redukované sedenie vo verejných priestoroch, menšie skupiny pri exkurziách, kulinárskych kurzoch a iných aktivitách na palube, spolu so zväčšeným rozstupom v stravovacích zariadeniach, umožňujú efektívne spoločenské dištancovanie.

Spoločnosť uzatvára partnerstvo s miestnymi destináciami a tour operátormi, aby bolo zaručené, že sa vysoké zdravotné a sanitárne protokoly rozšíria aj na pobrežné skúsenosti. Navštevované prístavné terminály, turistické autobusy a atrakcie musia mať zavedené príslušné protokoly o bezpečnosti a ochrane zdravia.

Iba 100% zdravý personál a posádka pomáha chrániť hostí na palube. Neustále monitorovanie zdravia personálu a posádky zahŕňa ich pravidelné testovanie, kontrolu telesnej teploty niekoľkokrát denne, ako aj prísne sanitačné a hygienické protokoly.

Lodné lekárske tímy boli posilnené, aby bol na palube každej z lodí poskytovaný čo najvyšší pomer lekárov k hosťom.
Vylepšené palubné lekárske strediská sú dostatočne zásobené bežnými liekmi na predpis, liečebnými prípravkami a najnovším dostupným vybavením na testovanie vírusov. Všetky lekárske strediská budú mať schopnosť vykonávať testovanie Point of Care podľa požiadaviek FDA a CDC. Pre respiračné choroby sú poskytované bezplatné lekárske konzultácie a liečby.
Každá loď je vybavená vyhradenými izolačnými priestormi pre prípad potreby.

 
Plavby spoločnosti Regent Seven Seas Cruises
zobraziť ďaľšie plavby tejto spoločnosti